Tema: Re: "tausojantis" danties keitimas
Autorius: neklausiu
Data: 2011-04-08 23:01:10
> Naujos emales metodika jau yra:
>
> Salygos-dantis turi but "gyvas"  Yra pazeminamas jo pavirsius ir uzdedamas
> naujutelaitis kamtomojo pavirsiaus uzklotas. Liuks! Nezinau tik, kaip
> veliau taisyt reikes. Brangu (dabar bene 1800lt  pas Cerniki Kaune)

Na man sake, kad siaip ideti proteza sugadinant 2 gretimus dantis - 1600+
Lt, o implantas (nesake, koks butent) dvigubai tiek. Neblogai implantus
daryti - perki cirkonio "pagaliuka" uz 10 USD, istekini, uzklijuoji ant
titano varzto ir 3kLt, ypac gerai tekintojams turbut. Bent as taip
supaprastintai supratau.