Tema: Re: "tausojantis" danties keitimas
Autorius: Soros
Data: 2011-04-12 19:54:31
Jei implantas idedamas per 3val su danties paruosimu ir idejimu ir ... tai
darbu kaina neturetu virsyti 300-500Lt. toliau uz implanta dar kokia 200
+-100. Viso su darbu turetu implantas kainuoti 500-700LT, bet deja kaina
apie 2k-3k LT.
Del to, kad niekas aiskiai nezino koks ten stebuklas ir kaip stebuklingai
padaromas.
O kazkas naudojasi proga.