Tema: Re: "tausojantis" danties keitimas
Autorius: Ruta
Data: 2011-04-12 20:56:41
Apie tiksliąją mechaniką tikriausiai nėra tekę girdėti? O apie tai, kad
tavo implantas (ne varžtas, žinoma, o pats dantis) daromas individualiai
(su kompiuterinėmis frezavimo staklėmis pagal 3D vaizdus apdorojant
ruošinį ir dengiant tavo dantų spalvos emale ir dar taip, kad danties
gūbreliai atitiktų tavo sąkandį) nepagalvojai? Kaip tu manai, kiek laiko
vienas dantis _gaminamas_?

O šiaip tai aš visada sakau: jeigu jau toks puikus biznis - tai ko nesiimat?