Tema: Re: Q: suaugusiu vaiku reakcija i tevu skyrybas
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-03-25 08:59:09
Nesovietinis būt tokių dalykų nesukūręs.

Tačiau aš dabar Lietuvoj pastebiu žmonių su "sovietiniu" mąstymu žymiai
daugiau, negu anais laikais. Bent smegenai nebuvo užkišti debiliška TV su
visokiais radžais, Antanais ir Co.

"shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> wrote in message
tai ten pas juos tik tik geografyje sovietine buvo, o juju mastymai
acispardyt bande ;)