Tema: Re: Q: suaugusiu vaiku reakcija i tevu skyrybas
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-03-25 01:18:37
pagal mane, Alisa tas pats, kaip žiūrėt kaleidoskopą, (tokį senovišką
žaisliuką iš trijų veidrodukų).
  Vaikai gali žiūrėt valandom ir kažką mato.

Beje, prie ko čia sovietinis mąstymas?
 Anglų kritikai 19 amžiuj "рецензенты отказывались видеть хоть какой-то
смысл в «блужданиях» Алисы". Ar jie jau buvo sovietinio mąstymo?