Tema: Re: Q: suaugusiu vaiku reakcija i tevu skyrybas
Autorius: ALORA
Data: 2011-03-22 11:30:18
jeigu tamsta bandote spręsti aukštosios matematikos uždavinį, remdamasis vaikiška logika, tai yra beryšienė. Ne dėl to, kad vaikiška
logika yra kažkas blogai, o dėl to, kad tai netinkamas būdas aukštajai matematikai. Jeigu tamsta bandote ieškoti pasakoj razinkų ir
didžiuojatės savo sugebėjimais, nes suprantate pasaką KITAIP nei vaikas, tai reiškia, kad tamsta į kažkokį traukinį siaubingai
pavėlavote ir jau niekad jo nepasivysite. Ar žinote, kas tampa klasika? tai yra kūriniai, kuriuose prasmę randa ir vaikai, ir
suaugusieji. Aš manau, kad labai teisinga yra perskaityti suaugusiam amžiuje knygas, kurios padarė įspūdį vaikystėje. Tai normalūs
tėvai atlieka, skaitydami kažkada įspūdį palikusias knygas savo vaikams.  Visai normalu po daug metu ir su kita patirtimi pamatyti
kažką kitoj šviesoj ar suprasti giliau. Bet yra absoliučiai debiliška manyti, kad vaikai nesugeba suprasti pasakos, nes jie nežiūri
į formą. Ir vargšai tavo vaikai, jeigu tu mėgini iš jų atimti galimybę matyt pasaką kaip pasaką, su visais stebuklais, be jokių
fizikų, chiemyjų ir kalbotyrų.

nuva, pavariau pamokslą, kaip kokis jazus, daba einu dyrbt :)