Tema: Re: Angina (puline)
Autorius: pracyvnas
Data: 2011-03-15 11:28:08
As pernai per jonines sita dziaugsma turejau. Geriau antibijotikus ir
purskiau purskala su biciu pikiu, ciulpiau tabletes su biciu pikiu, labai
padejo nuo skausmo. per pora savaiciu praejo.

"RJ"  wrote in message news:ilice0$o7d$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki!

Ko gero nuo sestadienio puline angina pas mane.
Sestadieni buvau kaip debeselis- temp. iki 39.4
gerkle nerealiai skauda. Kadangi pries kelis metus buvo
panasi situacija- liko antibiotiku, geriu juos, viskas ~ok
Temp. iki 38 ir pan. Niuansas tame, kad gerkles
skausmas tai da nu i nx...
Geriu arbata- skauda (kiek suprantu per karsta), bandau
gerti kamb.temp. vandeni- salta ir skauda. Pasildytas vanduo..
chm... ziaugcioju as nuo jo...Prie viso to
pradejo ko gero puliai eiti lauk (fuuuuuuuuu....)
Taigi tokia situacija...

Klausimas, kaip elgtis- ka gerti, ka valgyti (dinges aptetitas),
kad padeti organizmui ir isgyventi? :) Googlas duoda labai aptakius
atsakymus...

Dekui visiems!

P.S. Del antibiotiku pasirinkimo paciam, tai turiu pasakyti,
kad angina mane kamuoja karts nuo karto kas keli metai-
simptomus gerai zinau, plius zinau, kurie padeda...