Tema: Re: Angina (puline)
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2011-03-14 20:56:11
pabandyk tokį paprastą vieną metodą: pagaliuką apvyniotą vata pavilgai jode
ir pasitepi papūliavusias vietas gerklėje, kiek pasieksi. Geriau turbūt
naudot ne spiritinį jodo tirpalą (pvz Baneocin), bet turint omeny, kad esant
anginai brendžio gert niekas nedraudžia gal tiks ir senas geras spiritinis
jodo tirpalas. Kas porą valandų procedūrą pakartok, bet pas gydytoją nueik
būtinai.

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt
http://www.facebook.com/pages/Pirciu-irengimas/132860676752473?ref=mf