Tema: Re: Angina (puline)
Autorius: RJ
Data: 2011-03-14 21:24:31
Kad as saukstelio negaliu liezuvio nustumti zemyn, kad
apziureti ta "angina".. :( Paciam be sansu, o zmona ir
vaikai iskomandiruoti pas uosvius, kad neperduoti infekcijos.
Bet si metoda prisiminsiu. Kita vertus- medetkos tikrai padeda irgi.

O siaip viskas jau daugmaz OK, gerkle dar
kazkiek skauda, bet bent jau arbata galiu gert, apetitas
~ok.. temperatura irgi tik 37... Panasu, kad pikas praejo..