Tema: Re: Angina (puline)
Autorius: RJ
Data: 2011-03-14 08:57:03
Pries pora metu. Antibiotikai galioja iki 2012 06.
Su tokiom ligomis man sekasi, tada sirgau per jonines,
tai vos vos spejau pas daktarus. Si penktadieni vakare
pajauciau, kad kazkokia xernia su gerkle. Sestadieni-
pramiegojau, kaip debeselis, vakar geriau, sian beveik
normaliai- kazkiek arbatos galiu isgert, jeigu ka- ryt pas daktarus.

Tik biesina kai negali nuryt nieko, net arbatos normaliai.
Skalavau su druska- sh, vos neatpyliau, paskui medetkos
uzpilas labai ok. Dar kiek isskaiciau- galima skalaut su soda.
Kazkaip nepatikima :) Su soda as puodelius nuo arbatos
nuoviru plaunu! :)