Tema: Re: GMO
Autorius: Toxis
Data: 2011-02-24 17:12:04
ash tik pridechiau, kad tie patys antaniniai obuoliai, ar kokie nors
geltonieji pomidorai lygiai taip pat yra GMO - tik labai low tech - todel
mes jau turim kita pavadinima - selekcija.
(Na gerai, ne visai taip, dabartiniai genetiniai modifikavimai iskiepija
kito organizmo genus, tuo tarpu selekcija tai to pachio organizmo mutaciju
kultivavimas. bet labai abstrakchiai kalbant ir vienas ir kitas yra
genetines inzhinerijos produktai)