Tema: Re: Kasa
Autorius: ALORA
Data: 2011-02-01 15:36:59
nu aš irgi socializmo sąlygom užaugau, ale sirgti buvo nuobodybė - nuo 12 m. tėvai biuletenio negaudavo (arbe neimdavo), ir
reikėdavo kukuot vienai, kol kas nors iš darbo pyktas ir pavargęs parsibels.  Į būrelius negalima, pas draugę negalima, draugei pas
mane negalima, nu nafik tokį gyvenimą :) Taip ir užaugau sveika