Tema: Re: Kasa
Autorius: ALORA
Data: 2011-02-01 11:27:29
:) kur čia pas tamistą tas "geras imunitetas" įrašytas?

nieks neskausteli ir nebaksteli numirėliams. Nuolat skauda ligoniams. Sveikiems žmonėms skaustelėjimas yra organizmo signalas, kad
kažkur biškį užtrumpino ar šiaip signalas neteisingu laidu nutekėjo. Jeigu nori, daryk iš to tragediją ir tikrai susirgsi. Bo visos
ligos ne nuo murktelėjimo į šaltą vandenį (čia tik grūdinimas:), o nuo nervų ;)