Tema: Re: Kasa
Autorius: ALORA
Data: 2011-02-01 11:38:23
mano vaikis neseniai irgi kažkur virš kelių į vandenį įlervojo. sakė, kad kol kelnės sušalusios buvo, tai nebuvo blogai, ale kai
mokykloj atšilo ir ištirpo, tada tai jau nekas (nes visi manė, kad iki tuliko nespėjo:) Nesusirgo. Pas many sirgt neapsimoka: reik
gulėt lovoj, plempt arbatą, nei teliko, nei konpo, nei kitų elektroninių velnio išmyslų. galima tik skaityt klasikinę literatūrą.
Todėl jokių vyriškų mirtinų slogų nebūna. Neseniai jo draugelis ligoninėj gulėjo, atseit, jam tėvai už kančias po 20 EUR už dieną
mokėjo. Maniškis irgi pasidomėjo, ar aš jam bent po 10 mokėčiau. pasakiau, kad aš po 10 iš jo imčiau, bo man reiktų važinėt jį
lankyt, laiką gaišt, o mano darbo valanda 30 eur kainuoja, tad 10 eur per dieną iš jo jau labai gera kaina :) Taip ir prarado galvos
sutrenkimas ir ligoninė savo žavesį :)