Tema: Re: Ciuziniai
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-17 22:38:17
yra mananciu, kad tai butent lietuviu neapgausi-ciupines siules, dantimis tikrins, uostys, kol isitikins. Tiek metu apgaudineti ir patys apgaudinedave-pasidare labai nepatiklus. O stai Raseiniuose siuva kelnes vokieciu firmai, tad tu tokias perki kaip vokiskas ir kilmingas uz triguba kaina. Galimas daiktas, taip gaunasi tau ir su ciuziniais. VIsi perkame vienodus-tik kaina nevienoda mokame .