Tema: Re: Ciuziniai
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-17 19:56:01
aš už kinišką daiktą nenusiteikusi mokėti, kaip už vokišką kilmingą tiesiog. O kai kažkas tokio įvežama "iš Vokietijos", tai reiškia
jis nekainuoja nė pusės mokamos sumos.
Kažkada dirbau firmoj, kur ne tik kinietiškus ir baltarusiškus, bet ir lietuviškus gaminius kaip vokiškus Lietuvoj parduodavom.
Pasakysi klientui, kad daiktas lietuviškas, tai tik ir ieško priekabių. Parodyk tam pačiam daiktui vokišką sertifikatą ir
"Vokietijos" firmą gamintoją, trigubai sumokės ir atsidžiaugt negalės