Tema: Re: Ciuziniai
Autorius: aaa
Data: 2011-01-16 12:07:12
man tas buvo, ar kietas ar minkstas ciuzinys , niekaip neissimiegodavau.
Labai nugara skaudedavo.
Dabar nusipirkom su viskoelastiniu paralonu. 13cm paprasto kietesnio
porolono+ 4cm viskoelastinio. Issimiegu kaip kudikis +be nugaros skausmu. :)
Pirkom be uzvalkalo (patys pasisiuvom) , tai nebrangiai gavosi.