Tema: Re: 2011 01 06 TV3-Paskutine instancija
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-01-13 10:30:06
jei tavęs šiandien neklauso nieks ir nemyli
jie sukurs tau naują šokių pramoginių stilių
pasižiūrėk kaip beždžionėles kraipo tašką per TV
jų egzistavimas priklauso nuo žydros žiūri
balsuoja broliai seserys žodžiu užparinti visi
laiškus nešioja bitė pusė lito lieka avily
senų kačių iš apskričių, nukarę papai
jas finansuoja lapinai teisėjai advokatai
o sako tarp tų lapinų yra ir lopų
jiem nepatinka paprastai nes jiems patinka v žopu
aš daugiau čia nei vienas, kentėti negaliu
šita kurva nachui pyderastų mordų debilių
nenoriu aš gadinti ir griaut kitų gyvenimo
priimkit kaip yra - čia juk nieko asmeniško