Tema: Re: 2011 01 06 TV3-Paskutine instancija
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-01-12 10:12:02
"Kauno Budulis" <wacher_trint_@takas.lt> wrote in message
news:igidhs$fdb$1@trimpas.omnitel.net...
> nepergyvenk nutuokiu apie ka rasau.
> perskaiciau.
> WHO leidiniuose statistika labai saliska.

gal galima kazhkokiu irodymu shitiems zhodzhiams? ar tiesiog viska kas
nesutinka su musu nuomone, mes laikom shalishka ir neteisinga.

> Afrikos, Azijos, Lotynu amerikos statistika manes nedomina.
> Tai yra bendras pasaulinis katilas.
> Mane domi musu geografines platumos statistika.

na, stabliges ir difterijos atveju - gal sutikchiau, o poliomelito atveju
kaip tai itakoja geografines platumos, arba kokliusho?

> WHO statistika - crap'as

o kuri statistika tada yra ne crap'as?

> Nesiruosiu lyginti geriamo vandens kokybes su musu geografine platuma,
> klimatiniu salygu su musu klimatu.

na, pasak to pachio televizoriaus musu vanduo irgi uzhtershtas ir jaau,
jazau koks blogas (nors realiai, matyt tik norvegijoj, shvedijoj jis gal
geresnis). Dar karta, vakcinacija, nera  panaceja ir imho skiepytis nuo
visko visada, nera protinga, ir gal net zhalinga, bet nuo pagrindiniu ligu,
ypach tu, kurias butent skiepu pagalba galima ishnaikint (o polio atveju
beveik ishnaikintas) - imho yra butina, kaip skausminga bet butina imtis ir
zhaliu permainu - mums bus problematishka, bet mes ne paskutine karta kuri
gyvena shioje zhemeje - taigi, jei yra galimybe vakcinacijos deka ishnaikint
kazhkokias ligas, kuriu nebebijos ateities kartos, ar atsisakyt plastikiniu
maishiuku, kad ateinanchios kartos galetu matyt normalia gamta, o ne
maishiuku plantacijas - tai yra kiekvieno pareiga, be jokiu klausimu.

Kas del pavojingumo nuo vakcinavimo "Based on past experience, it is
estimated that 1 or 2 people in 1 million (0.000198%) who receive the
vaccine may die as a result, most often the result of
postvaccinialencephalitis or severe necrosis in the area of vaccination
(called progressive vaccinia)" nuo aspirino (ir panashiu "nepavojingu"
vaistu vartojimo amerikoj mirshtamumas yra ~0.000529% - taigi aukshtesnis,
bet savo vaika vaistais maitini? nes jam ishgyti nuo to vaisto shansas yra
astronomishkai didesnis nei numirti tiesiogiai nuo vaisto - tas pats su
vakcinom.

(shaltiniai: http://druglibrary.net/olsen/MEDICAL/YOUNG/young4.html,
http://drugwarfacts.org/cms/?q=node/30,
http://www.naturalnews.com/deaths.html,