Tema: Re: 2011 01 06 TV3-Paskutine instancija
Autorius: Toxis
Data: 2011-01-11 21:49:30
o shita, pagooglint religiniai isitikinimai neleidzhia?
http://books.google.lt/books?id=C8rkX-p52UcC&pg=PT12&lpg=PT12&dq=unvaccinated+statistics+in+africa&source=bl&ots=Ll2ldOlDas&sig=3rJ7qIcGi_GKS8lP8bi-yptMNW0&hl=lt&ei=Ya4sTbffGsudOsT2wZAK&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=2&ved=0CCMQ6AEwAQ#v=onepage&q=unvaccinated%20statistics%20in%20africa&f=false

kad akytes nepavargtu skaitant, siulau atkreipti demesi I 12psl diagrama
apie vakcinacija ir 23-28 psl statistikas, tada geltonu markeriu
pasispalvink shalis, kuriose vakcinacija yra nevykdoma/vykdoma silpnai - ir
mirchiu nuo atitinkamu ligu kieks ir tikimybe). Del manes, galetum savo
vaiku nevakciniuot, mazhu gal genofondas pageretu - bet shtai nevakcinuoti
vaikai potencialiai yra galimi uzhkratu zhidiniai ir neshiotojai, taigi per
tavo durnuma gali ne tik tavo vaikas mirt, bet ir nemazhai nieko
nenusikaltusiu uzhkrest.

dabar plachiau: