Tema: Re: plauciu uzdegimas?
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-07 17:27:14
tai, kad niekada nebuvau elergiskas. Plius-kartais nudziugina, kad isispjaudau kazkokiais geltonais puliais (dazniausiai rytais) . Na, galvosu , sisipjaudysiu ir baigsis. Kita diena kreksciu ir nieko neatsikoseju.  Dar kita diena (pas daktara) nepavyksta net sukoseti. Paskutiniu metu-sako atseit refliuksas, taciau , kad remuo kamuotu, tarsi nepastebiu. Aplinkiniai ziuri , kaip i koki tuberkuliozininka, klausia kada as baigsiu koset.