Tema: Re: plauciu uzdegimas?
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-07 16:52:12
man viskas tas pats. Nerukau. Ligos neranda. Sukramciau antibiotiku doze kazkokia specialiu. Plaucius sviete, Lor nieko nerado. Dabar labai visi pamego viska ant skrandzio nurasyt. Siaip as koseju neprognozuotai, taciau iki apsivemimo nedaeina. Kartasi visa diena nesukeseju, kartais gana pastoviai. Uzsiknisau ir as:)