Tema: Re: plauciu uzdegimas?
Autorius: Paulius
Data: 2011-01-07 15:48:45
Siaip panasu kad bakterija pas pona yra..Tuberkulioziniam tik nustato ir jas
veikia tik tam tikri antibijotikai,nei zoleles nei medus nei dar kas
neveikia.Chlamidija-pneumonija.Vaikas mano kosejo gal metus,niekas nieko
nerasdavo,bei sirgo daznai.Padare jam ten tyrima ir rado.Tai jau trys men
kaip po gydymo,nenusikosijo dar nei karto(bent prie manes).Anksciau sirgdavo
kas dvi savaites saziningai.Beje ir MANTU dar dare.
Nemencines pl. jie yra.