Tema: Re: Skaitalas tvarkant gamtinius reikalus :)
Autorius: ALORA
Data: 2010-12-01 11:30:28
??? nu tai prie ko čia medicina ir ligos? Juk būtent tą ir pasakiau, kad
nefik eit pas gydytojus ir gerti vaistus, jeigu reikia išsimiegoti arba
"palepinti kūną".
Bet tamsta visiškai teisus - kartais nuo tokių smulkmenų prasideda vėžio
gydymasis pasiskaičius internete arba pasiklausius "gyduolių" (geras
terminas :) senų senovėje, beje, jis reiškė "vaistus")
Ir tamsta visiškai neteisus, jei manai, kad norint palepinti artimą švelniu
masažu nereikia pasišventimo, nes tai visai kito lygmens ir žinios, ir
pasišventimas, kurio joks medikas ir net Laimutė iš masažo salono negalės
duoti.

Daba mąstau, ar Laimutė ten buvo iš masažo salono prie Banginio? Kuri bandė
čia reklamuoti savo paslaugas, bet po pirmo klausimo puolė į isteriją ir
depresiją ir visai prapuolė? :) Krito nelygioj kovoj su mano liežuviu...
Krituolė :)