Tema: Re: Skaitalas tvarkant gamtinius reikalus :)
Autorius: pablas
Data: 2010-11-30 23:26:50
2010.11.30 12:01, ALORA rašė:
> tamsta iškreipei mintį. jei tau padeda pirtis ir kokia piktžolė iš
> bobutės daržo, tai medikų tau nereikia, nes tu nesergi.

  Nenukrypkim į asmeniškumus, nes aš tikrai nesergu (bent taip manau).
Ir apie pirtį ne aš pirmas pradėjau :)

  Argi reikia pasišventimo medicinai ar gilių žinių, kad išsivirtum sau
paties rinktos žolių (pvz., žemuogių :) )arbatos ar pasidarytum kvapnią
vonią pavargusiam kūnui? Palepintum artimą švelniu masažu?
Nejau daug žinių reikia, kad gertum šildančias arbatas, kai šalta, o
gaivinančas, kai karšta? Kad negertum kasdien tos pačios arbatos,
o rinktumeis vis kitą? Kad užsibertum žiupsnį druskos ant liežuvio, kai
"nevirškina"? Kad skalautum gerklę druska, kai peršali, o medetkomis,
kai atsiranda opa? Ir t.t. ir pan.
  Aišku, visa tai "lempučių" lygmenyje. Bet juk nuo to prasideda ir
rimtesni dalykai.

  Ir nereikia