Tema: Re: Skaitalas tvarkant gamtinius reikalus :)
Autorius: ALORA
Data: 2010-11-30 12:01:20
tamsta iškreipei mintį. jei tau padeda pirtis ir kokia piktžolė iš bobutės
daržo, tai medikų tau nereikia, nes tu nesergi. Ir nereikia kviest
elektriko, jeigu reikia pakeisti lemputę. Aš irgi žinau atvejį, kur medikų
nurašyta moteriškė atsiskyrė nuo pasaulio, ėmė badauti ir gerti kažkokius
smilgų nuovirus ir pasveiko, daugiau kaip 30 metų vėžys neatsinaujino. Aš
labai abejoju, ar tai buvo bobutės užkalbėtos smilgos. Moteriškė NORĖJO
GYVENTI. Ir tada medicina bejėgė :) Bobutė irgi :) Antra vertus, ji buvo
dukart baigusi gydymo kursą, su švitinimais, chemoterapijomis ir pan. Kas
padėjo iš tikrųjų, tiesiog neįmanoma nustatyti.

Aš nežinau, ką ten porini apie latviečius, bet turint omeny grobuonišką
valstybės kaip tokios prigimtį, jiems tiesiog oficialiai leidžiama verstis
savo veikla ir mokėti už tai mokesčius. Na, kaip prostitucijos įteisinimas -
tai, kad ji įteisinta nereiškia, kad ji yra "gerai", bet taip ją galima
kontroliuoti ir susižerti bapkių. Bet aš labai abejoju, kad tie tamstos
"gyduoliai" gali išrašyti biuletenį :) Ir, jeigu kažkam pirmoji instancija
yra kažkas, kas daroma be jokio pasišventimo ir žinių, tai jis pats sau
priešas.