Tema: Re: Skaitalas tvarkant gamtinius reikalus :)
Autorius: CatBlack
Data: 2010-11-25 12:59:15
Kazkada, kai buvau jaunas, galvojau, kad zmogui reikia viska moketi. Su amziumi tas praeina - gyvenimas per trumpas, kad kistum i galva dalykus, kuriu tau niekad neprireiks.
Palikim gydyma medikams, masinu remonta - automechanikams, santechnika - santechnikams.

"Jornada Del Muerto" <Jornada@Lythum.lt> wrote in message news:icle4q$to6$1@trimpas.omnitel.net...
    As tai manyciau kaip tik zmoniem ne pro sali siek tiek medicina ismanyt, kazkiek pasiskaitinet ir pan.. pvz. kad ir ta pirmaja pagalba, nekalbu apie kokio aids savarankiska gydyma, bet as pats be mediku gyvenu jau 16 metu, nu karta tiesa buvau persidirbes ir kai pakilo temperatura nuejau pas daktarus kad nereiketu i darba savaite laiko eiti ir galeciau pailset, bet tik 1 kart :) paprastai viska issigydau, o dar reciau apsergu, jeigu ko nezinau pasiskaitau apie tai, internetas juk beribis ziniu saltinis, tik tinginiams visko visada mazai.