Tema: Re: Glicin nuo nerimo.
Autorius: nw
Data: 2009-02-18 11:57:42
> tai kad man nėra nei taip, nei anaip, viskas tvarkoj ir taip, kaip
> reikia:)

amzinai nesites ;)

> paprastai pas verdančius savo sultyse ir būna "taip ir anaip" 9ach, koks
> aš yyypatyyyyngass:). paprasčiau reiktų į gyvenimą žiūrėti, ir ypač į savo
> ypatingumą ir nepakartojamumą jame, tai kaip minimum du trečdaliai
> problemų išnyks savaime.

nelabai pazistu tokiu.... bet jei netycia butum man taikius, tai papildysiu
prie to ka sakiau,
kad nagrinejant gyvenimiskas situacijas zymiai geriau yra dalintis asmenine
patirtim nei nurodinet kas ka turetu daryt ar ka naudojo kiti...
Zmones patys sugeba atsirinkt.
Kazin kodel butent si aspekta issirinkai is mano naudojamo zodzio 'as', a?
;)