Tema: Re: Glicin nuo nerimo.
Autorius: Robis <Robertas eta@ gmail . com>
Data: 2009-02-18 01:15:47
na toks keistas dalykas, kuris ilgai jau tesiasi. Nesvarbu kiek
miegosiu(daug ar mazai, maziau dar geriau netgi), vis tiek atsikeliu
neissimiegojes... Uzmigt regis galiu nesunkiai (pavargstu gerai per diena),
bet neatsimenu kada sapnavau, anksciau kiek prisimenu, kai gerai miegodavau,
tai kas nakt sapnuodavau, dabar ne... Prabudineju nakti... Na nelabai zinau,
kas yra tiesiog nesijauciu toks pilnas jegu erzilas, kaip pries kokius metus
ar du :) O kazkada pas bp gydytoja budamas paklausiau, tai tiesiai sviesiai
pasake, kad nerimas ir gerk arbatu :)