Tema: Re: Glicin nuo nerimo.
Autorius: nw
Data: 2009-02-18 08:33:56
miegi lovoj/kambary vienas ar ne? Gal kitas zmogus kazkuo nesiderina?

kuriom valandom eini miegoti ir keliesi? Vertingiausias miegas 21-24 val. ir
5-7 val.

gal tik namie miegas sutrikes? pabandyk miegot kitam kambary, galva geriausa
i rytus (blogiausia i siaure)

pabandyk savaitgaliais nusnaust pora val. dienos metu