Tema: Re: AW: AW: Prakaitavimo metu prarandamos medziagos
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-07-07 00:09:37
    Nu as ant begimo takelio tiksliau nezinau net kodel ji vadina begimo nes ten nelabai pabegsi, bet vadinasi jis mechaninis begimo takelis, atliekamas judesys primintu ne begima o karucio stumima, nes nesisuka pats takelis jei jo nestumi rankenas atsiremes, na ir poto eini ivairiu greiciu 2-3 valandas be sustojimo, kruvis ner didelis bet ilgai tai darai, cia ne 30 kartu gyra iskelt per 1 minute laiko, toki efekta gautum pvz 3kg gyra 2 valandas kilnodamas..

    Ta prasme jei forma labai prasta tai pirmiausia sedus sirdis ipac jei rukantis zmogus, tai reik bendrai organizma sustiprint kad pajegtu didesni fizini kruvi istvert, del to kulturistai kuriu pratimai trunka 1-5 minutes paprastai sunku daikta gali tik gan trumpai panesti nes jie ne ant istvermes dirba, o siaip nuo tokio ejimo raumenys ir stipreja tik..

    Kaip bent pas mus hebra vadindavo gaunasi ne slapi (dideli bet silpni ir leti), o sausi (mazi bet stiprus, greiti) raumenys, va pavizdys sausu raumenu pvz briusas li (bruce lee), o slapiu raumenu bet koks kulturistas, slapi paprastai dideli, neistvermingi ir neturintys greicio raumenys, del to boksininkai paprastai kacialinasi kaip kulturistai o veliau pasieme ilgai ir nuobodziai su virvute sokineja kad juos nusausinti... ta prasme kad jie igautu greiti ir pan..

    Esu tiesiog apie 7m kazkada sportaves kovos menus tai is bendro isprusimo parasiau (neesu medikas tai be mediku terminu).