Tema: vidutinių verčių patikimumas :)
Autorius: ALORA
Data: 2010-04-16 15:53:27
mintelė apie statistiką, kurią galima pritaikyti matavimams:

I really don't trust statistics much. A man with his head in a hot oven and
his feet in a freezer has statistically an average body temperature (Charles
Bukowski)

Nelabai pasitikiu statistika, nes žmogelio, kurio galva karštoj duchofkėj, o
kojos ledaunėj, vidutinė kūno temperatūra statistiniu požiūriu bus vidutinė
(Bukauskų Karolis, kad ir kas jis per vienas:)