Tema: Re: kraujospudzio skirtumai...
Autorius: Ruta
Data: 2010-04-14 12:07:41
A... čia tai neprognozuojamas dalykas... Ameniškai žinau du pavyzdžius:
du žmones, kurie labai sąžiningai profilaktiškai tikrino sveikatą
(tiesa, abu tai pradėjo daryti vyresniam amžiuj, gal nuo kokių 55 metų).

Vienas iš jų mano amžinatilsį anyta, kuriai, nepaisant visų
profilaktikų, prisikabino kažkoks labai agresyvus plaučių vėžys ir
užbaigė moteriškę per pusę metų.

Kitam gana artimam giminaičiui tokio profilaktinio patikrinimo metu
atrado inksto vėžį, staigiai išoperavo ir gyvena žmogelis toliau jau
hmmm, bijau pameluot, bet koks 10 metų praėjo. Tuo metu, kai ėjo
tikrintis, jautėsi gerai ir diagnozė buvo visiems gerokas šokas...

Taip kad... :) :) :)