Tema: Re: kraujospudzio skirtumai...
Autorius: Sarunas
Data: 2010-04-14 08:53:53
ne siaipsau  ir matuojuosi ta kraujospudi.... nes turejau
padidinta...150/100, buvau ir pas daktarus ir tyrimus visokius
dare...hipertenzija kazkurio lygio nustate, nors jauciausi normaliai...  ir
patare daktaras stebeti ryte-vakare-kaire-desine... maista pareguliavau,
vaistuku kazkokiu pageriau... ir toliau stebiu...