Tema: Re: kraujospudzio skirtumai...
Autorius: Donas
Data: 2010-04-15 16:52:27
Skirtumas 5-10 mmHg- nieko nereiskia. Gali buti ir matavimo netikslumas.
Didelis skirtumas pvz.: 40-60mmHg gerai besijauciantiems zmonems dazniausiai
gali reiksti  poraktikaulines arterijos susiaurejima (aterosklerozes
pasekme).
Jei buvo rastas padidintas AKS, reikia nuolat spaudima stebeti ir koreguoti
taip uzkertant kelia komplikacijoms ateityje (mikoardo infarktas, insultas).
Sekmes