Tema: Re: Kada mest rukyt?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-05 16:27:57
oj, ash nesakau, kad rukymas turi kazhka gero ishskyrus pati procesa (klibina tokius primityvius susizhavejimus - eee - zhiurek, ash galiu ishpust dumus is veido:) ir, cigaru atzhvilgiu - skoni (man cigarai, o ypach cigarai su geru brendzhiu, ar geru romu yra toks mirtinas (hehe) endorfinus spawninantis combo. Cigaretes to nesukeldavo (nors ne, gal ir meluoju, kartais cigarete suteikdavo labai labai daug geru emociju - bet ju buvo nykstamai mazhai palyginus su pachiu vergavimu procesui...) tiesa pasakius mest rukyt mane ir paskatino dvi mintys, viena "ka ash blyn darau, kaip idiotas lakstau, kas valanda, kad patenkint savo adikcija ir ta zhemiausio intelekto lygio "uuu zhiurek, dumai ish burnos.. aaa" veiksma.. taigiva dabar kai "nerukau" - tai stoviu per lietu ir sniega prie kabako su rukanchiais, nes vienam likt prie stalo kazhkaip abydna:) Ir karts nuo karto save palepinu cigarila ir labai, labai retai - cigaru.