Tema: Re: Kada mest rukyt?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-03-04 11:57:06
    As nuo kokiu 16 m rukau (dabar man 34), buvau metes metus laiko kazkur 24-25 metu, bet po to skirybos, keitesi gyvenamoji vieta, miestas, darbas (zodziu viskas) kazkaip pradejau vel pasikeitus visai aplinkai.

    Kai meciau tai dan prikolna istorija buvo, buvo toks draugas su kuriuo pastoviai visuose dalykuose konkuruodavom, na nebereikalo jis ir as oziaragis o jie nemegejai nusileist, na ir jis karta atejo pas mane i svecius ir kai nuejom parukyt sako, as jau nerukau viskas... as pagalvojau kaip jis tai gali o as negaliu, na ir tiesiog meciau, dar + pasveriau visus + ir - kad daugiau zalos nuo to nei naudos ir be jokiu nicorette ar dar kazko tiesiog nusistates pradejau nerukyt, ne tai kad mazint kieki ar kazka, o momentaliai, viena diena rukiau, kita jau nerukiau, po to sirgt pradejau, koki menesi sveikata slubavo, buvo ir temperatura, o is plauciu toki geltoni eit pradejo, daug as ju iskosejau...

    Metus rukyt atsirado kita beda, kad kazko pastoviai norisi, tai pradejau ledus valgyt, po kokias 6-9 porcijas per diena, na tai atsiliepe tuo kad storet pradejau, o dar skirybos lauke, tai reiske reiks susirast kita, o kam patinka stori, tai kazkaip po to rukyt pradet atrode + aisku ne vien del to, buvo analogiskai panasi istorija, kad buvo vakarelis ir viens draugas kuris neruko paruke, o buvom ikause, as pagalvojau "kaip jis gali o as ne" :) ir parukiau 2 cigaretes is eiles, na as visada labai stiprias cigaretes rukiau ir rukau tai vienos marlboro super light ne nepajutau, po to kazkaip atsirado noras ir po biski insivaziavau i sena vaga, kuri tesiasi iki dabar... dalinai tai man net patinka rukyt, laikau tai savo stiliaus dalim, bet cia kiekvienam savo :)