Tema: Re: Kada mest rukyt?
Autorius: pracyvnas
Data: 2010-03-05 15:10:17
As pats pilnai sutinku del visu tavo isvardintu dalyku. Bet pamegink
uzkietejusiam rukaliui pasakyt "davai tu dabar mesk, nesmirdesi, nekosesi,
siaip sveikiau gi!", tai manau atsakymas bus - nesakyk man ka daryt,
nesakysiu tau kur eit :) Kaip pavizdys mano dede, ruko jau 50 metu, ir
vadina visus durniais kas jam uzsimena apie metima. Jei zmogus nenori tai ir
nepriversi. Ir vienodai jam sviecia tie 10 metu ilgiau gyvensi ar
trumpiau...