Tema: Re: Kada mest rukyt?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-05 15:41:03
nereikia pamirsht vieno dalyko, kad deja rukymas nera = vezhiu ir mirchiai nuo (nuo) rukymo sukeltu ligu, tiesiog rizika yra daug didesne - bet zhmones perka lotereijos bilietus turedami dau mazhesni shansa:)
(ishtyrus centenarianus (nezhinau kaip lietuvishkai vienu zhodzhiu pavadint zhmones kurie gyvena 100+ metu) pasirodo, kad didzhioji dalis ju nesportuoja, beveik visi vartoja alkoholi ir yra (nors ir ne daug) rukanchiu ir rukanchiu nemazhai:)