Tema: AW: Del poregistraciniu studiju
Autorius: ALORA
Data: 2010-03-03 22:30:43
esmė ta ir yra, kad neapsaugo, nes gimdos kaklelio vėžį sukelia ne tik
papilomos virusas ir vakcina apsaugo ne nuo visų didelės rizikos štamų. Be
to, bent jau tada, kai aš tuo domėjausi (prieš 2 metus), buvo kažkokių
saugumo problemų, todėl kyla klausimas, ar tai nėra "odno liečit, drugoje
kolečit". Mano galva, tai tiesiog neetiška pardavinėti kaip skiepą nuo
gimdos kaklelio vėžio. ir Juodojo katuko ištrauka irgi man labiau reiškia,
kad tai ne tiek padeda, kiek pavyko pateikti tinkamus skaičius
kompetetntingoms institucijoms :)