Tema: Re: Del poregistraciniu studiju
Autorius: ArunasM
Data: 2010-03-03 07:19:42
kad kiek zinau, mechanizmas toks - jagu yr virusas, lastele isproteja, ir
tada paties viruso gali but / gali nebebut, o ikiveziniai pakitimai jau
vystosi, toliau virusai nebedalyvauja, plius prisideda visokie faktoriai,
skatinantys pokyciu greiti. ner viruso - ner ikiveziniu pasikeitimu.

a straipsniu internete visokiu pilna, visi rekia, kad 16 ir 18 tipai pasauly
epidemiologiskai sudaro 70% vezio atveju. taigi, skaiciuojam, kad lieka 30%
kitiems virusu tipams.
jei sita informacija only marketingas - tada jau butu labai liudna.

ogi, jei vakcina 100% apsaugotu nuo 16 ir 18 tipo, reiskia, kad, vezio
atveju imanoma isvengti 70%. plius, pasiskiepyjus nuo 16 ir 18, arba dar ir
6, 11 (vakcina yra dvivalente ir keturvalente), da visokiu aprasoma
kryzminiu apsaugu nuo kitu tipu, tai, kaip ir dideja tikimybe apsaugot
organizma nuo daugiau virusu tipu.

del zpv sasaju su veziu, gi, noretusi tiketi, kad tai pakankamai irodytas
dalykas, bo nobelio premijos dykai nedalinamos...

gi, skiepai nepanaikina butinybes ir toliau reguliariai darytis PAP tyrima,
ir vat situ atveju skiepas+PAP galima jau kalbeti apie teorine 100% apsauga
nuo gimdos kaklelio vezio. vien su skiepu gali ir nepavykt del virusu tipu
gausos.

www.viskastavorankose.lt
www.gimdoskakleliovezys.lt
www.google.lt piiiiiiiiiiiiiiiiiilna visko, tik spek skaityt.

butu labai skaidu, jeigu jie visi meluoja :)