Tema: AW: Del poregistraciniu studiju
Autorius: ALORA
Data: 2010-03-03 00:24:59
beat čia neparašyta procentų. Kažkada buvau užtikus
statistiškai-matematinisu paskaičiavimus, kad pasiskiepijus šia vakcina,
rizika susirgti TIK gimdos kaklelio vėžiu sumažėja 6proc... Aišku, lyginant
su katastrofiniu 1laipsnio klimato atšilimu per 100 metų tai jau labai daug
:)

žodžiu, visa painiava dėl pakankamai painios teorijos. Tyrimai parodė,
tsakant, kad gimdos kaklelio vėžiu sergančios moterys dažniausiai būna
užsikrėtusios ir tam tikrų štamų ŽPV. Ir čia jau problema šakojasi:
1. štamų yra labai daug. vieni jų mažiau pavojingi, sukelia karpas, kiti
vadinami high risk ir jie, manoma, sukelia gimdos kaklelio vėžį. Tų high
risk irgi yra gal kokie 8, nebeatsimenu. vakcina apsaugo, jei neklystu, nuo
2 štamų ar pan.
2. nustatymas, kad ŽPV sukelia gimdos kaklelio vėžį, remiasi faktu, kad jį
DAŽNIAUSIA turi vėžiu sergančios moterys. ŽVP turi, remiantis skirtingais
šaltiniais, nuo 23 iki 75 proc. lytinį gyvenimą gyvenančių moterų. Tad
prielaida biškį labai prileista :)

teiva, pritaikius visokias matricas ir algoritmus išskaičiuota, kad rizika
susirgti vėžiu pasiskiepijus šiuo skiepu sumažėja 6proc.

apie vyrus buvo rašoma, kad nėra būdų įvertinti poveikį vyrams, bet daba
neatsimenu, kodėl. nežinau, ar pedikai yra vyrai, bet kiek žinau, buvimo
pedikų genas irgi nerastas, tai fiziologine prasme jie visgi turėtų būti
vyrai :)

Beje, kaip ir labai dažnai, kritikos straipsniai stebuklingu būdu greitai
dingsta iš neto. šito straipsnio (tai buvo tyrimų rezultatai) dabar irgi
neberandu. Ir daba abejoju dėl tų 6proc. - ar ten buvo kalbama apie riziką
susirgti vėžiu apskritai, ar riziką susirgti gimdos kaklelio vėžiu... Bet
kuriu atveju man asmeniškai tai mažoka, kad įtikintų skiepo naudingumu. Ir
visų pirma, jis nesaugo nuo gimdos kaklelio vėžio, kaip reklamuojama (bent
jau vokietijoje). Jis saugo nuo kelių štamų papilomos virusų, kurie gal būt
prisideda prie gimdos kaklelio vėžio išsivystymo.