Tema: Re: Del poregistraciniu studiju
Autorius: sooriz
Data: 2010-03-03 20:26:14
IMHO labai teisingai pastebeta. Bet visgi jei bent 10% skiepytu moteru
vakcina apsaugos, tai sutaupoma IMHO labai daug pinigu gydymui, nekalbant
apie issaugotas gyvybes ir darbo jega etc. Jei su sito tipo veziu galima
bent dalinai sukovot vakcinos pagalba tai tik pirmyn, nes susirgus mazai
sansu isnest sveika kiali :(