Tema: Re: Ne i tema. Siaip pamastymui
Autorius: ArunasM
Data: 2009-12-03 07:58:43
dar tik turbut nepagavo.... o didziojoj britanijoj kas buva? :) simtai
tukstanciu svaru isejo sunim is bobom, skandalas buva oi oi... so f...ing
what? :) VISUR pyzdino, pyzdina ir pyzdins - tik vieniems yra aplinka
ramesne, tai nedrista, o jau kai kur kokie streikai/mytingai etc tai
pasipila visur ir vagystes, ir vandalizmai ir blablablabla ir px kas ar
belgija, ar vokietija ar graikija :)