Tema: Re: Ne i tema. Siaip pamastymui
Autorius: nagi kagi
Data: 2009-11-29 15:42:44
Kodel fasadas.. tai atspindys, gal tik su paklaidom kazkokiom. Savaime
suprantama, kad visur yra visokiu, turbut net ir Vatikane. Bet esme kiek
procentu yra kokiu. Ir kai procentas kritiskai didelis, tai ne tik jau
rezia aki gatveje ar newsgroupe, bet ir persiduoda i POLITIKA ir bendra
visuomenes gyvenimo kokybe. Turbut negaletuim gincytis, kad lietuvoj
daugiau debilu nei toj pacioj vokietijoj (nors ten velgi yra niuansas -
puse vokietijos yra kitokia)?
Kad ir vairavimo kultura - argi tai fasadas? Tai kasdienybe. Kiek pvz LT
vairuotoju rodo posuki isvaziuojant is ziedo ir kiek vakaruose? Daugelis
LT net nezino kad to reikia. Nes jiem kiti px.