Tema: Re: Ne i tema. Siaip pamastymui
Autorius: ALORA
Data: 2009-11-30 14:06:19
iš esmės tai man vienodai rodo, kodėl taip yra. Aš nelaužau jų taisyklių.
Bet netgi tuose pačiuose taisyklių rėmuose galima gyventi kitaip ir jeigu
kažkas jaučia pareigą man paburbenti vien todėl, kad jiems atrodo, kad aš
kitokia (nors niekur jiems netrukdau), tai jie bus pasiųsti ir labai toli. O
čia "vakariečiui" yra rakštis subinėj, bo pagal jų siauraprotį suvokimą,
visi turi būti taip, kaip jie tai supranta :) Antra vertus, jie nėra
patenkinti tom savo taisyklėm, todėl ir tokie pikti. Va kad ir atvejis
prityje - aš tikrai nesėsiu savo plikyne ten, kur kažkas savo nuoga šikyne
sėdėjo. Man tai yra šlykštu ir nehigieniška, jau nekalbant apie neestetiką.
Pirtyje būdavau su vyru, tai nieks nedrįsdavo burbėti, bet persirengimo
kambaryje beveik kasdien storos moteriškos bandė mane mokyti, kada aš
privalau nusirengti :) Ir kartą viena moteriškė net apsiverkė ir pasakė
"kodėl aš turiu viską rodyti, o tu drįsti nerodyti". Ką tai reiškia? Jai tai
nepatinka, ji žino, kad tai be ryšio, bet vis tiek tai daro. Todėl savo
nepasitenkinimą ir išliejo ant manęs. Aš jai pasakiau, kad pirties
taisyklėse neparašyta, kad reikia eiti nusirengus. Bet parašyta, kad
negalima į kitus spoksoti. Tai reiškia, kad aš taisyklių nepažeidžiau, o ji
pažeidė :)) Sekantį kartą Į MANO VYRĄ (aš buvau irgi klube) kreipėsi klubo
savininkas su mandagiu prašymu, priversti mane pirtyje nusirengti, dėl
šventos ramybės :))))
Va tau ir demokratija ir veiksmų laisvė ar dar ten kažkastai. Kodėl jie taip
daro? Nes būti banda lengviau nei galvoti. O bandą lengva vesti, pvz., į
karą.
Iš mano patirties, aklas sekimas taisyklėmis (su visom gerom ir blogom
pasekmėm) būdingas germanams. Pas italus ar ispanus to nepastebėjau. Vyro
tėvai Maljorkoj gyvena, tai nors profilaktiškai paburba, kad vietiniai
nekultūringi, bet pripažįsta, kad taip gyventi daug geriau, nei sutvarkytoje
vokietijoje ir čia jie jaučiasi laisvi :)