Tema: Re: Ne i tema. Siaip pamastymui
Autorius: VNO
Data: 2009-11-30 16:16:31
na tai nepamirsk kas i ta UK is LT  vaziavo.
IMHO didziule dalis - ivairaus plauko neisislavinuiu juodadarbiu.
O juodadarbiai ir Afrikoje juodaarbis, su savo "kultura".

pas musi  UK irgi atvaro sikti ant kampui ne ju intiligencija.

provincija yra visur. kiekvienoje salyje.
www.lkz.lt :
provincija - vietovė, nutolusi nuo stambesnių centrų, nuo sostinės (nedidelis miestas, kaimas ir pan.)

VNO