Tema: Re: Ne i tema. Siaip pamastymui
Autorius: ALORA
Data: 2009-11-30 16:52:09
jo, čia šioj srity perdaug nepaabsoliutinsi. Tam tikros taisyklės turi būti,
negali pasakyti, kad jos yra blogai. Visgi aš nevadinčiau taisyklių
laikymosi kultūros ar kultūringumo išraiška. Greičiausia čia ir šnekame apie
kultūringumą. Man kultūringas žmogus yra tas, kuris turi savo vertybes, jų
neišduoda dėl baimės neįsipaišyti į bandą, ir nesistengia jų prikišti
kitiems