Tema: Re: Apsauginiu kaukiu galiojimo laika galima prat st jas dezifikuojant?
Autorius: Faktas
Data: 2009-11-30 09:39:42
ką aš žinau.
aš pats aukščiau klausiau: ar kaip per telika sake - visada suserga kai nuajas virusas, kurio neatpaazista kaip kenkejo,
ar visgi imanoma kazkoks atsparumas, kad nesusirgs? (ar jei ir geras imunintetas tai vistiek silpnai susirgs, bet greit nugales virusa?)

bet koki tai rysi turi su filtru ant kvepavimo taku, sterilia aplinka ir iprastinem bakterijom?