Tema: Re: Apsauginiu kaukiu galiojimo laika galima pratęst jas dezifikuojant?
Autorius: Faktas
Data: 2009-11-26 08:35:52
o kokia yra per dieelė ar per maža apsauga kalbant apie visiškai naują virusą, kurio organizmas neatpažįsta?
ar ne taip su juo yra?
nu tipo skaičiau, kad bikoz naujas iš kiaulės išlindo, tai jo neatpažįsta, jam nesipriešina, todėl
taip masiškai visi ir apsikrečia.

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/